Rudens vaikų stovykla

Sveiki sveiki,
labai visų jūsų pasiilgom, liūdna čia mums kaime, trūksta veiksmo, juoko, žaidimų.  Todėl nutarėm su Edmundu nelaukti kitos vasaros, bet vėl pakviesti 7-11 metų vaikus į Matiškės sodybą spalio 24-30 d.  ir spalio 31 - lapkričio 6 d. per moksleivių rudens atostogas ir smagiai kartu pastovyklauti.

Kai kurie tėveliai nerimsta, labai nori registruotis, tai
REGISTRUOKITĖS JAU NUO ŠIANDIEN!!!

Stovyklos kaina vaikui 320 lt. Atvykus 2 vaikams iš tos pačios šeimos taikysim 20 % nuolaidą.

Daugiau apie stovyklos TAVO ŠIRDIES VAISIAI programą  skaitykite čia




Linkėjimai,
Jurgita

5 komentarai:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sodybos šeimininkai: Jurgita ir Edmundas Makaravičiai
    Adresas: Matiškės k., Lentvario seniūnija, Trakų r.
    Kontaktiniai tel.:
    +370 600 39734
    +370 600 39736
    El. paštas: jurgita.makaraviciene@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Robertai, minti supratau, pasitaisysiu

    AtsakytiPanaikinti
  5. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti