Sėkmingai prasidėjo pirmosios vaikų vasaros stovyklėlės

Šaunus būrelis vaikų nuo 6 iki 9 metų birželio 7-11 dienomis atvyko stovyklauti pas mus į Matiškės kaimą, į sodybą. Vaikai greit susidraugavo, nes kartu valgė prie stalo, miegojo, dalyvavo įvairiausiuose užsiėmimuose, žaidė stalo žaidimus.  Stovyklautojams labiausiai patiko dviračių žygis iki Trakų pilies ir atgal, figūrinis važiavimas riedučiais, riedlente, dviračiu, maudynės tvenkinyje, išvyka į baulingą, naktinė stovyklos uždarymo diskoteka. Labiausiai buvo įsimintinas ketvirtadienio vakaras, nes šventėme vienos mergaitės Elzės gimtadienį, vaišinomės ledais, apžiūrinėjome ir išbandėme dovanas. Labiausiai stovyklautojai džiaugėsi galėdami patys pažiūrėti ir tėveliams parodyti stovyklos filmuką, kur galėjo pasigirti užfiksuotom linksmom akimirkom.
Šiandien birželio 14 d. jau prasidėjo ir antroji birželio mėn. stovyklėlė, tikiu, kad savo idomumu nenusileis pirmajai!
Pašėlusios ir karštos vasaros linkiu jums ir mums, o jei smalsu kas vyksta čia Matiškėje, paskubėkite registruotis ir atvykite!

1 komentaras:

  1. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    AtsakytiPanaikinti